Obsługę finansowo-księgowa.
Obsługa prowadzona jest zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji księgowej w licencjonowanym programie finansowo-księgowym i obejmuje:

  • prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów, rozrachunków z kontrahentami, rozrachunków z członkami wspólnoty;
  • rozliczanie czynszów, 
  • rozliczanie ogrzewania, zużycia ciepłej i zimnej wody oraz zużycia energii elektrycznej;
  • umożliwia sporządzenie zestawienia obrotów i sald
  • rozliczanie zobowiązań poszczególnych właścicieli lokali,
  • przygotowywanie zawiadomień o opłatach eksploatacyjnych,
  • przygotowywanie uzgodnień sald,
  • przygotowywanie projektów rocznych i wieloletnich planów gospodarczych zarządzania nieruchomością wspólną,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych Wspólnoty,
  • przygotowanie informacji o kosztach zarządu nieruchomości wspólnej i rozliczenie zaliczek,
  • składania Zleceniodawcy zestawienia wpływów oraz wydatków związanych z wykonywaniem usług wynikających z umowy wraz z dokładnym określeniem przeznaczenia środków na poszczególne usługi,
  • przechowywanie, zabezpieczenie oraz archiwizowanie dokumentów wspólnoty i dokumentacji dotyczącej nieruchomości odpowiednio do wymogów przewidzianych przepisami,
  • przygotowywanie oraz składanie rozliczeń i dokumentów do odpowiedniego Urzędu Skarbowego.

 

 

VITA - Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami - Design by: FUTRUE DESIGN